sábado, 6 de marzo de 2010

A CAMELIA COA QUE ME AGASALLOU XURXO ALONSO





(Nas imaxes a camelia que me deu Xurxo e el no seu obradoiro, retratado polo altruista José Luiz Oubiña, reporteiro gráfico moi coñecido e querido en Vilagarcía)

O meu gran amigo, o poeta e pintor ou pintor e poeta, Xurxo Alonso, tivo a xentileza e a xenerosidade de me agasallar cunha fermosa camelia para ilustrar a cuberta do meu libro de poemas, HIDROMEL, 2007, no que unha grande parte do protagonismo lles corresponde, precisamente, ás camelias, ás camelias das Rías Baixas.

Xurxo Alonso naceu en Bos Aires en 1956 e reside en Vilagarcía de Arousa desde 1964. Aínda que biólogo de carreira, adica a súa vida a arte; pintura e poesía, fundamentalmente. Ten unha longa experiencia tanto en exposicións individuais como colectivas. Dende 1983, non deixa de expoñer constantemente a súa moi valorada obra pictórica, acadando moi importantes e innumerables premios. Tamén recibiu moitos galardóns no eido da creación lírica, os seus primeiros libros de poesía foron:

- ONDE VIVEN OS SAQUEADORES DE NAUFRAXIOS.

- CIDADES DE AREA.

- BREVIARIO DE ALDEMUNDE.


Xurxo é un artista que crea e recrea novos mundos, está adornado dunha exquisita sensibilidade. É unha grande persoa, amable, delicada.
Sirva esta entrada como unha homenaxe e mostra de agarimo cara el e a súa dignísima esposa. E que as musas sigan a visitar o seu obradoiro e o seu escritorio.

No hay comentarios: